Runde 12

Sesongen i bilder og film
Forum rules
Chuck Bass

Re: Runde 12

Postby Chuck Bass » 26 May 2013, 16:17

Eneste jeg har sett hittil.

Image

NorgesEldste

Postby NorgesEldste » 26 May 2013, 17:08

Jeg stusset også på at Sirkus hadde flyttet seg, for 35 stk får ikke utgjort noe så langt i fra resten, utenom å oppnå oppmerksomhet da selvsagt. Fin tanke å lage et felt hvor alle bidrar, men det går jo ikke i praksis. Ender jo bare med at kjernen må flytte seg igjen hvis det blir stor oppslutning på feltet.

Hvordan gikk det med de fra Rosenborg som hoppet inn på banen etter 2-0? Kom han siste seg tilbake på tribunen? Og ble det bøter på de to andre? Kampens høydepunkt!

Nature

Postby Nature » 26 May 2013, 17:31

NorgesEldste wrote:Jeg stusset også på at Sirkus hadde flyttet seg, for 35 stk får ikke utgjort noe så langt i fra resten, utenom å oppnå oppmerksomhet da selvsagt. Fin tanke å lage et felt hvor alle bidrar, men det går jo ikke i praksis. Ender jo bare med at kjernen må flytte seg igjen hvis det blir stor oppslutning på feltet.

Hvordan gikk det med de fra Rosenborg som hoppet inn på banen etter 2-0? Kom han siste seg tilbake på tribunen? Og ble det bøter på de to andre? Kampens høydepunkt!

Ikke noe bøter, ble bare kasta ut. Han siste var vell vandlig supporter i drakt, så han fikk opp på tribunen igjen..

Sjanten
Ikaros

Postby Sjanten » 26 May 2013, 22:21

Bennern wrote:Grei stemning hos oss idag, tross et helt felt med daukjøtt. Enga best i første omgang, noe jevnere i andre, så dog ut som om det bare var Ikaros feltet som sang gjennom hele kampen.

Dette stemmer godt med mitt inntrykk av tribunekampen. Vi starter veldig bra, med veldig gode lydtopper, men faller litt igjennom utover i kampen. Det er vel slik det har vært hele sesongen, og jeg tror forgubbingen av Klanen må ta mye av skylda for dette (husker ikke nøyaktig, men jeg tror snittalderen i Klanen ligger rundt 41-42 år). Vi får svi for at rekrutteringen av unge har sviktet de siste årene, noe jeg tror skyldes at Klanen har nektet å fornye seg, og isteden kjørt på med samme oppskrift som i 1991. Dette er vel noe av grunnen til at Sirkus har valgt å flytte seg opp i øvre, samt at man vel ser for seg et alternativt felt ala Sektion 12 på sikt.

Admin
Tribunenorge

Postby Admin » 26 May 2013, 23:19

Kommer Ikaros og Isko med fler til å flytte opp i løpet av sesongen? Og vil det komme tromme på vg øvre ettersom man vil fornye litt?

Sjanten
Ikaros

Postby Sjanten » 27 May 2013, 00:08

Tony wrote:Kommer Ikaros og Isko med fler til å flytte opp i løpet av sesongen? Og vil det komme tromme på vg øvre ettersom man vil fornye litt?

Kan bare snakke for Ikaros, men per nå er vi innstilt på å stå på Vestbredden. Mange grunner til det, men først og fremst fordi vi mener det er bedre grunnlag for å lage stemning med 2-3000 supportere på Vestbredden enn med 100-150 alternative i VG øvre, men skal absolutt ikke utelukke en flytting.

Tromme er et naturlig steg videre, men det er helt klart fortsatt et veldig kontroversielt tema i Enga, så det er vanskelig å si når en tromme evt kommer.

Admin
Tribunenorge

Postby Admin » 27 May 2013, 00:40

Sjanten wrote:
Tony wrote:Kommer Ikaros og Isko med fler til å flytte opp i løpet av sesongen? Og vil det komme tromme på vg øvre ettersom man vil fornye litt?

Kan bare snakke for Ikaros, men per nå er vi innstilt på å stå på Vestbredden. Mange grunner til det, men først og fremst fordi vi mener det er bedre grunnlag for å lage stemning med 2-3000 supportere på Vestbredden enn med 100-150 alternative i VG øvre, men skal absolutt ikke utelukke en flytting.

Tromme er et naturlig steg videre, men det er helt klart fortsatt et veldig kontroversielt tema i Enga, så det er vanskelig å si når en tromme evt kommer.

Hvis det stemmer som det blir sagt at sangsentrum blir fylt opp av de eldre som ikke bidrar skjønner jeg forsåvidt at man vil prøve noe nytt. Dog er akustikken bedre på Ullevål enn Åråsen for eksempel rundt omkring på stadion. Så får man se på slutten av sesongen om det var et vellykket prosjekt eller ikke. Dog tviler jeg sterkt på at 30-40 stk. et helt annet sted får utgjort en forskjell

LSK-Haugesund:

Årsbeste uten tvil fra Lillestrøm når det gjelder stemning. Når det gjelder oppmøte så var det bunnrekord på feltet noensinne. Litt rart at jo mindre man er jo bedre og høyere synger man, men slik er det i Lillestrøm for tiden. Film kommer etterhvert. Bilder er ikke vits å vise..

Haugesund stilte rundt 50 stk. og dem hørte man ingenting fra under kampen. Kun på oppvarminga

hobbes

Postby hobbes » 27 May 2013, 00:52

VIF-Rosenborg

Tifoen filma på skrå bakfra, men man får et visst inntrykk. Har ikke sett noe forfra.

Image
Image
Image

Nature wrote: Han siste var vell vandlig supporter i drakt, så han fikk opp på tribunen igjen..

Stemmer det, vanlig supporter i drakt og med høy promille. Vaktene diskuterte med kompisene hans i fem minutter før de shaka hands og han fikk bli.
For Rosenborg Ballklub, vår ære og makt.
For Olav på Torget, for by,klubb og drakt!

sarris

Postby sarris » 27 May 2013, 19:26

Vålerenga - Rosenborg

Rosenborg Ballklub

Baddas
BGG

Postby Baddas » 27 May 2013, 20:02

Ikke noe særlig å melde fra om fra Brann - Sarpsborg.

Lite folk på tribunen og ikke noe spesiell stemning, en del flagg ved innmarsj. Ca 100stk fra Sarpsborg. Snittalder på rundt 50år og 5-6stk som stod gjennom hele kampen.

Hvor mange Trøndere var det på Ullevaal?

Return to “Sesongen 2013”