Kraków derby 28.9Cracovia Kraków - Wisła Kraków.
Et derby som virkelig er vært å få med seg ! Cracovia er en knøtt liten klubb med en stadion som ikke tar mere enn rundt 14.000 mennesker. Selvom det var Kraków derby, var det ikke utsolgt. Men stemningen var helt sjuk fra Cracovia fansen!
Ikke mye og melde om fra Wisła fansen, dem var mest opptatt av å krangle med politiet og bli sprayet ned med pepperspray. Enn av å skape skikkelig stemning. Ingen flagg eller lignende på borteseksjonen.
eneste som var av pyro var at dem kastet bangers på hverandre ca vært 2 minutt, utrolig hvor fort man venner seg til at det smeller som hagleskudd hele tiden:p
politiet stilte i hopetall !
Tipper rundt en 200 stk rundt området der bortefansen befant seg. Etter kampen sto vannbiler parkert på utsiden av stadion.
blei kun solgt alkoholfritt øl pga høyrisiko kamp.
Biletten kostet kun 60 norske kroner for en jævlig bra plass i 2 etasjen på den ene langsiden.
Du må ha med deg pass, eller annet gyldig EU legitimasjon for å registrere deg for og kjøpe bilett. Dette tar bare 4 minutter

En liten artig detalj!
Rett til høyre for bortefansen, bak mål. Har Cracovia lagd en liten lekeplass for de aller minste med sklier og lignende.

- Mobilen har kræsja siden jeg var på kamp, så det eneste bildet jeg har er en screenshot av det jeg la ut på insta :p

- Fine plakater som hengt opp rundt forbi på utsiden av stadion