Landslaget

Norsk tribunekultur
Forum rules
Ibsen

Re: Landslaget

Postby Ibsen » 19 Oct 2015, 10:55

Gjedden wrote:Er vel stor fare for at kampen i Budapest vil gå for tomme tribuner?

fant ut av det litt for seint ja, i værste tilfelle får det bare bli en tur med høy promille og lav moral siden sessongen er over..
Stolt i sort og hvitt!

owhb

Postby owhb » 19 Oct 2015, 15:08

NFF bekrefter: Ungarn må ikke spille foran tomme tribuner
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/nff-bekrefter-ungarn-ma-ikke-spille-foran-tomme-tribuner/3423148847.html
Idrettsklubben Start

Ibsen

Postby Ibsen » 19 Oct 2015, 18:12

owhb wrote:NFF bekrefter: Ungarn må ikke spille foran tomme tribuner
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/nff-bekrefter-ungarn-ma-ikke-spille-foran-tomme-tribuner/3423148847.html

Da er det bare for folk å dra!
Stolt i sort og hvitt!

Stix10

Postby Stix10 » 21 Oct 2015, 16:32

Ser hjemmekampen er utsolgt allerede. Hvordan er status på NSA-billetter?

Ibsen

Postby Ibsen » 21 Oct 2015, 16:34

Stix10 wrote:Ser hjemmekampen er utsolgt allerede. Hvordan er status på NSA-billetter?

hør med supporterklubben din.
Stolt i sort og hvitt!

Tik

Postby Tik » 10 Nov 2015, 10:12

Noen flere en IDG som skal til Ungarn?

1907Godset

Postby 1907Godset » 12 Nov 2015, 16:42

Image

Ungarere på vei til Norge i går.
Strømsø Fanatikere
Godsetunionen

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 20 Jun 2016, 17:28

Norge - Tyskland

Vi er i ferd med å rulle ut billettinfo om Norge - Tyskland 4. september. Det kommer til å koste 150,- å se denne fra NSA-feltet, som (dessverre) er i kroken der AE har stått en periode.

Det må fordeles billetter på medlemsklubber og 1814, og som sist er det jo sånn at vi mest sannsynlig ikke har billetter til alle som vil ha. Vi har fått noe færre billetter enn tidligere, 585 totalt. 100 av disse er satt av til alternativmiljøene som fungerer som lokomotivfelt.

Fordelingen nedenfor er per klubb og ikke per gruppering, dersom en klubb har flere alternative grupperinger må dere bli enige internt om hvem som skal ha billetter - det valget kan ikke jeg organisere for dere.

Dersom noen av dere er medlemmer i supporterklubben (som igjen er medlem av NSA) kan det være lurt å be om billetter derfra først så ikke alternativkvota blir tom mens det var tilgjengelige billetter fra supporterklubben.

Billetter til klubber er fordelt basert på hvem som har vært mye aktive på landskamper de siste 3 årene, både på treningskamper og tellende kamper:

15 billetter:
Fredrikstad

10 billetter:
ODD
Hønefoss
Vålerenga
Stabæk
Godset

5 billetter:
Viking
Start
Sandefjord
HamKam

Totalt 85 billetter fordelt.

Jeg holder 15 billetter til resterende alternative grupper (men ingen kan reservere mer enn 5 hver) som melder seg, er det restbilletter her vil de bli fordelt på de øvrige gruppene.

Hvordan reservere:

Alle billetter må holdes av på PM her på Tribunenorge.com, ellers klarer jeg ikke holde styr på alt som kommer inn i diverse sosiale medier og sms. Merk meldinga med følgende:

1. Ditt eget navn
- Du er da billettansvarlig for din gruppe
2. Navn på gruppering/moderklubb
3. Antall billetter

Vi opererer fortsatt med kontant betaling innen en viss frist før kampstart (30 min), men vi jobber også med å få på plass Vipps slik at det er mulig å kjøpe ut billettene og hente dem etter denne fristen har gått ut.

En siste ting jeg må be om;

Fint om folk som får kjøpe billetter gjennom NSA, på tross av sterkt engasjement, tar i et tak så ikke det knuses seter. Vi får ikke gjort noe med disse i internasjonale kamper selv om vi skulle ønske det var annerledes, og vi får dette argumentet brukt mot oss igjen og igjen fordi det har blitt skader. Mot Ungarn var det vel over 20 000,- i seter. Det rammer NSA ikke bare i forbindelse med landskampene som er hovedinntektskilden, men det gjør det lettere for folk som ikke liker oss i NFF å avskrive oss som pøbler som bare ødelegger. Så må jeg bruke tiden på å beklage og reparere relasjoner, det vil jeg helst slippe nå som det er mye jobb med pyro osv.

innlandsbonden
BBB

Postby innlandsbonden » 20 Jun 2016, 19:35

Hva var nå kriteriene for å i det hele tatt bli inkludert på den lista? I mine øyne merkelig når vi er representert med rundt 5 stk hver eneste kvalifiseringskamp siste 5 årene. Kan vel ikke sies om alle på den lista.
Hamarkameratene

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 20 Jun 2016, 19:57

innlandsbonden wrote:Hva var nå kriteriene for å i det hele tatt bli inkludert på den lista? I mine øyne merkelig når vi er representert med rundt 5 stk hver eneste kvalifiseringskamp siste 5 årene. Kan vel ikke sies om alle på den lista.

Du har helt rett, jeg så på de to øverste tabellene da jeg prøvde å resonnere meg fram til hvilke grupper som hadde vært med. Og no pun intended, virkelig, der var ikke Kamma per i dag. Dere har 5 billetter, oppdaterer originalposten.

Return to “Tribunekultur”