Norske klubber kan utestenge over en lav sko

Norsk tribunekultur
Forum rules
UltraFo
Ultras Felt C

Re: Norske klubber kan utestenge over en lav sko

Postby UltraFo » 22 Nov 2012, 23:40

Nei ikke enda. Alle slapp inn på kampen mot Haugesund
Ultras Felt C 2005 - 2014

Ibsen

Postby Ibsen » 13 Feb 2013, 00:52

Odd'rane har i dag blitt enige om på årsmøtet at jeg er utestengt av Odd'rane supporterklubb 2013 sessogen dette er fordi at jeg i løpet av 2012 sessongen skal ha klistret klistremerker, jeg skal ha stått på stoler, jeg skal ha stått på rekkverk, jeg skal også ha snakket stygt til dommeren og at jeg har en klesstil som styret i Odd'rane ikke har hatt smaken for....
Stolt i sort og hvitt!

1970

Postby 1970 » 13 Feb 2013, 01:14

Oddrane ass. Stå på! Det her må da gå an å gjøre noe med.
De Uoffisielle

muldvarpen

Postby muldvarpen » 13 Feb 2013, 17:23

Ibsen wrote:Odd'rane har i dag blitt enige om på årsmøtet at jeg er utestengt av Odd'rane supporterklubb 2013 sessogen dette er fordi at jeg i løpet av 2012 sessongen skal ha klistret klistremerker, jeg skal ha stått på stoler, jeg skal ha stått på rekkverk, jeg skal også ha snakket stygt til dommeren og at jeg har en klesstil som styret i Odd'rane ikke har hatt smaken for....

Det stemmer at disse tingene er en av grunnene til at du ble utestengt. Men alt du nevner var med på og fylle over glasset folk mener var allerede overfult!
Supporterlederen sa at det er med et tungt hjerte jeg må ta opp utestengelsen av enjeg føler nesten er blott som en sønn!
En "sønn" jeg har tatt under vingene og støttet mye med tanke på klager fra andre medlemmer.
alle som klistret allerede i 2012 sesongens første bortetur til Stvg fikk beskjed om og slutte med dette og om det skjedde en gang til ville vi bli utestengt! Alle var skjerpet (iallefall ovenfor haukeblikket til Oddrane sine vakter) og klistret ikke noe frem til Bortekampen på Åråsen. Der det var flaks du kom inn på stadion med tanke på promille... du klistret så hele styret i Oddrane så det og du nektet for det i senere tid! Itilegg samme kampen ble du bedt om flere ganger av vaktene på Årasen og ikke stå på stolene, da svarte du vaktene frekt å ga totalt faen i hva de sa! Det kom vakter og politi for og hente deg ut fra stadion. Men en rask handling av vaktene til Oddrane og en prat mellom de, stadion vakter og politi ble det enighet om at du skulle få se resten av kampen om en intern vakt sto og passet på deg!
Etter dette mente folk du burde blitt utestengt men supporterlederen ville heller prøve og løse problemet på en annen måte, og dere tok en prat og dere ble enig om at du sku få en sjangse til!
Men når du unskyld meg er så tjukk i hue at du begynner med det samme greiene igjenn på bortekampen i Fredrikstad med og klistre ved siden av styremedlemmer og svare vakter når de "stjeler" bannere vårt skjønner jeg at de for nok!
Det var enstemmig på årsmøtet om at du fortjente en reaksjon! Reaksjonen var enten utestengelse ett år eller ingen straff i det hele tatt!
Mange synes straffen var streng! Men alle var enig at du fortjente en reaksjon... det bar enten eller!

Om dere har orket og lese dette så har dere også fått Oddrane sitt syn på saken..

Freddy

Postby Freddy » 13 Feb 2013, 18:58

Tynn suppe. Har jeg forstått det riktig, så blir han utestengt pga klistremerker og fordi han sto på ett par stoler(?)
Jævla moderne.
Pro pyro

Ibsen

Postby Ibsen » 13 Feb 2013, 19:11

Freddy wrote:Tynn suppe. Har jeg forstått det riktig, så blir han utestengt pga klistremerker og fordi han sto på ett par stoler(?)
Jævla moderne.

er dette som er grunnlaget ja, skal ikke legge skjul på at jeg har gitt faen i beskjeder å forsatt med det... men uansett "tynn suppe" som du nevner
Stolt i sort og hvitt!

escobar

Postby escobar » 14 Feb 2013, 10:33

Jeg blir helt kvalm av å lese innlegget til muldvarpen, hvorfor er du her egentlig? Null ryggrad, null mentalitet. Du er jo verre enn tantene i PH. Stå på, Ibsen.

Eru
un'99

Postby Eru » 14 Feb 2013, 13:01

muldvarpen wrote:En "sønn" jeg har tatt under vingene og støttet mye med tanke på klager fra andre medlemmer.
alle som klistret allerede i 2012 sesongens første bortetur til Stvg fikk beskjed om og slutte med dette og om det skjedde en gang til ville vi bli utestengt!

Idiot. En supporterleder skal ikke gå rundt som en ordensvakt og true med utestengelser for fillesaker.

Alle var skjerpet (iallefall ovenfor haukeblikket til Oddrane sine vakter) og klistret ikke noe frem til Bortekampen på Åråsen. Der det var flaks du kom inn på stadion med tanke på promille... du klistret så hele styret i Oddrane så det og du nektet for det i senere tid!

Itilegg samme kampen ble du bedt om flere ganger av vaktene på Årasen og ikke stå på stolene, da svarte du vaktene frekt å ga totalt faen i hva de sa! Det kom vakter og politi for og hente deg ut fra stadion. Men en rask handling av vaktene til Oddrane og en prat mellom de, stadion vakter og politi ble det enighet om at du skulle få se resten av kampen om en intern vakt sto og passet på deg!

Etter dette mente folk du burde blitt utestengt men supporterlederen ville heller prøve og løse problemet på en annen måte, og dere tok en prat og dere ble enig om at du sku få en sjangse til!
Men når du unskyld meg er så tjukk i hue at du begynner med det samme greiene igjenn på bortekampen i Fredrikstad med og klistre ved siden av styremedlemmer og svare vakter når de "stjeler" bannere vårt skjønner jeg at de for nok!
Det var enstemmig på årsmøtet om at du fortjente en reaksjon! Reaksjonen var enten utestengelse ett år eller ingen straff i det hele tatt!
Mange synes straffen var streng! Men alle var enig at du fortjente en reaksjon... det bar enten eller!

Om dere har orket og lese dette så har dere også fått Oddrane sitt syn på saken..

Idiot. Det forsvarer ingen reaksjon. Det er noe så inni helvete dumt når en supporterklubb påtar seg å være moralens voktere samt lovgivende, dømmende og utøvende myndighet. (Styret i) en supporterklubb bør legge til rette for å bygge opp en tribunekultur, for å organisere turer og for å gi rom for vekst. Det er supporterklubbens mandat. Ikke å gjøre seg til dommer.

Tøyen

Postby Tøyen » 14 Feb 2013, 15:53

Ibsen wrote:Odd'rane har i dag blitt enige om på årsmøtet at jeg er utestengt av Odd'rane supporterklubb 2013 sessogen dette er fordi at jeg i løpet av 2012 sessongen skal ha klistret klistremerker, jeg skal ha stått på stoler, jeg skal ha stått på rekkverk, jeg skal også ha snakket stygt til dommeren og at jeg har en klesstil som styret i Odd'rane ikke har hatt smaken for....

En liten fråga: Er du kun utestengt fra supporterklubben, eller er du også utestengt fra stadion? Om du kun er utestengt fra Oddrane, kan det kjapt bli en "blessing in disguise".
Godset

Ibsen

Postby Ibsen » 14 Feb 2013, 17:32

pr nå er det kun fra Odd'rane og på felt J1 hvor Odd'rane står, dem har sendt inn en "anmodning" til Odd's Ballklubb hvor dem vil nekte meg inngang på HRL tribunen + på bortefeltet på bortekamper (noe som Balklubben ikke har noe med)
Odd'rane har desverre gravd sin egen grav i de siste årene.
Stolt i sort og hvitt!

Return to “Tribunekultur”