Q&A

Norsk tribunekultur
Forum rules
UDMJ

Re: Q&A

Postby UDMJ » 09 Aug 2016, 11:54

Ibsen wrote: Bildet kan være fra den tiden...

Joda, men siden Åsane presiserer at det er en hjemmekamp mot Kristiansund, så spør jeg.
Ultras Dala
3050

Larsern

Postby Larsern » 09 Aug 2016, 13:53

Vi gikk på den ene kampen for å "hjelpe" Åsane slå Kristiansund som var rett bak oss på tabellen.

Sjanten
Ikaros

Postby Sjanten » 09 Aug 2016, 18:01

Larsern wrote:Vi gikk på den ene kampen for å "hjelpe" Åsane slå Kristiansund som var rett bak oss på tabellen.

Så dere sang Åsane-sanger?

Baddas
BGG

Postby Baddas » 09 Aug 2016, 22:17

Kampen var Åsane mot Kristiansund på høsten i fjor. En av de mest avgjørende kampene mtp. direkte opprykk for vår del. Med seier til Åsane (som det ble), så fikk vi omsider et lite forsprang ned til Kristiansund som hadde lagt på 2. plass i lang tid.

Brann spilte ikke kamp samme dag, ergo stilte vi en god gjeng på egen del av tribunen. Brann-sanger og Bergen-sanger ble sunget.

Selv om Åsane er et bydelslag så er de dessverre ikke av betydning for oss. De har ingen organiserte supportere og de har ingen tidligere historie å vise til, slik som gjerne Fyllingen har. Det er rett og slett null rivalisering og folk flest ønsker vel bare at de skal klare seg i OBOS.

Olum
Ikaros

Postby Olum » 10 Aug 2016, 18:23

Det er jo helt borti natta! Er dere ikke byrivaler? Jeg holder da ikke med KFUM selv om det ikke er noen historie med rivalisering mellom oss.

Mandarinen

Postby Mandarinen » 27 Sep 2016, 14:06

Eg har hørt rykter om at F19 Juniors mistet banneret sitt på Dana cup i sommer til et tysk lag..
Nå e det vel på tide å legge ned? Dere har nådde bunnen nå. :lol: :lol:
Sandnes Ulf ultraz

ultraStvg

Postby ultraStvg » 27 Sep 2016, 18:58

Mandarinen wrote:Eg har hørt rykter om at F19 Juniors mistet banneret sitt på Dana cup i sommer til et tysk lag..

Nei.
Viking

Mandarinen

Postby Mandarinen » 30 Sep 2016, 13:30

ultraStvg wrote:
Mandarinen wrote:Eg har hørt rykter om at F19 Juniors mistet banneret sitt på Dana cup i sommer til et tysk lag..

Nei.

Dere trykker jo bare nye bannere om dere mister deres nåværende banner!
Det e skamteit bare haha. Pinlig å miste banner til et tysk lang på dana cup..
Sandnes Ulf ultraz

Stoltsupporter

Postby Stoltsupporter » 30 Sep 2016, 14:00

Mandarinen wrote:
ultraStvg wrote:

Nei.

Hahaha spar meg for disse utsagnene du kommer på. Sikkert kreativt fra ditt ståsted men du har begynt å grave din egen grav for både deg og Sandens Ulf ultraz. Banneret er i godt behold hos juniors.
Stavanger

Mandarinen

Postby Mandarinen » 30 Sep 2016, 14:45

Stoltsupporter wrote:
Mandarinen wrote:
ultraStvg wrote:
Nei.

Hahaha spar meg for disse utsagnene du kommer på. Sikkert kreativt fra ditt ståsted men du har begynt å grave din egen grav for både deg og Sandens Ulf ultraz. Banneret er i godt behold hos juniors.

F19 skal ikkje si noe på å grave sin egen grav. Dere tørr jo ikkje å bruke pyro på bortebane engang. Anglofile såperunkere hele gjengen :x
Sandnes Ulf ultraz

Return to “Tribunekultur”