Q&A

Norsk tribunekultur
Forum rules
Namdalingen

Re: Q&A

Postby Namdalingen » 01 Nov 2014, 01:29

Sier ikke at vi har et stort vennskap med disse. Men kontakt har vi. Lask Linz har vertfall planer om å ta turen til neste sesong.
Molde 1742

jomer

Postby jomer » 01 Nov 2014, 13:30

Hvor mange av dere holder med 2 klubber? Hvilken klubb går først? Den der du har pass, eller den du stjeler billetter fra lokalbefolkninga til?

Baddas
BGG

Postby Baddas » 01 Nov 2014, 17:29

jomer wrote:Hvor mange av dere holder med 2 klubber? Hvilken klubb går først? Den der du har pass, eller den du stjeler billetter fra lokalbefolkninga til?

Noen her som har 2 koner?

For min del så blir det alt for mye stress. Dyrt er det også!
2 tap på en helg ville ikke vært levelig...
Man kan kun ha 1 klubb i sitt hjerte!

Maggan
Molde 1742

Postby Maggan » 03 Nov 2014, 01:28

PhunxZtar wrote:Liker vennskap som går begge veier jeg.. :-P

Det er ikke snakk om noe vennskap. Ble gjort et intervju med Lask Linz (fanzinemateriale), og vedkommende har vel kontakt enda, angående Basel har jeg aldri hørt noe. Og noen har venner i Beograd de ser kamper med ja (fotball, basket osv). Ikke noe utover det.

Ellers i gamledager var det vel noe kontakt mellom MFK og AIK, på det glade 90-tall, hvis ikke jeg tar helt feil...

- Den her fotballturismen handler ikke om å holde med flere klubber, men mer om opplevelser og utveksling av erfaringer. Kan ikke sammenlignes med anglofili ;)
Når urett blir rett, blir motstand en plikt

Omar

Postby Omar » 04 Nov 2014, 03:26

1970 wrote:
1907Godset wrote:Ble forsåvidt startet en liten diskusjon på dette i Sverige-tråden men allikevel.

Gode relasjoner og kontakter norske grupper og supportere har med utenlandske lag/grupper? Og da stor takhøyde for hva man regner som kontakter.

Aalesund - Motherwell

Dette kan vel kalles en meget god relasjon. Dratt folk begge veier på flere kamper hver sesong de siste fire årene. Motherwell har stifta bekjentskaper med flere de har møtt i Europa gjennom årene, derfor har vi også fått litt kontakt med HJK Helsinki og Nancy, dog ikke noe sterkere enn at noen av oss var i Finland i sommer for Mariehamn - HJK Helsinki, og at noen fra Nancy kom på cupfinaledagen 2011.

Siden dette er en Q&A-tråd regner jeg med spørsmålet om hva som skjer i Ålesund for tida dukker opp igjen, noe det gjorde for ei tid tilbake uten at noen herfra ga et svar. Svaret er egentlig så enkelt at det skjer ekstremt lite og de to siste sesongene har vært en evigvarende nedtur. Vi av de litt "eldre" har gått tom og gitt stafettpinnen over til yngre krefter i håp om at de lettere klarer å redde stumpene av det som er igjen.

Sjanten
Ikaros

Postby Sjanten » 04 Nov 2014, 09:57

Omar wrote:Siden dette er en Q&A-tråd regner jeg med spørsmålet om hva som skjer i Ålesund for tida dukker opp igjen, noe det gjorde for ei tid tilbake uten at noen herfra ga et svar. Svaret er egentlig så enkelt at det skjer ekstremt lite og de to siste sesongene har vært en evigvarende nedtur. Vi av de litt "eldre" har gått tom og gitt stafettpinnen over til yngre krefter i håp om at de lettere klarer å redde stumpene av det som er igjen.

Er det noen på kamp i det hele tatt? Veldig få stående og syngende på Stormenfeltet på søndag.

Omar

Postby Omar » 08 Nov 2014, 06:44

Sjanten wrote:
Omar wrote:Siden dette er en Q&A-tråd regner jeg med spørsmålet om hva som skjer i Ålesund for tida dukker opp igjen, noe det gjorde for ei tid tilbake uten at noen herfra ga et svar. Svaret er egentlig så enkelt at det skjer ekstremt lite og de to siste sesongene har vært en evigvarende nedtur. Vi av de litt "eldre" har gått tom og gitt stafettpinnen over til yngre krefter i håp om at de lettere klarer å redde stumpene av det som er igjen.

Er det noen på kamp i det hele tatt? Veldig få stående og syngende på Stormenfeltet på søndag.

Ja nei, hva skal man si? Vi var liten gjeng som forsøkte, men kontrasten er stor i forhold til hva vi hadde rundt 2010-2012. Fått noen signaler at yngre skal skape noe til neste år, men tror det ikke før.. ja..

Siden dette er i samme tråd som vennskap kan jeg legge med video fra da jeg var i Motherwell i fjor sommer. Tro det eller ei, men de ble inspirert av oss. Det var ingen organiserte greie der før vi var der i 2010. De ble inspirert, og det endte opp med det her;

https://www.youtube.com/watchGSBFYMb9Cd8
(Den jutub greia e tydeligvis for vrien for oss fra kysten..)

Man prater om mye rart i Norge, Crystal Palace i England og Green Brigade i Skotland. Motherwell fortjener mer annerkjennelse enn de gjør, for det Bois har gjort finnes ikke sidestykke i UK!

Edit:
Gøy å se tilbake;
http://www.steelmenonline.co.uk/forums/ ... =8193&st=0

østkantenspøbelvelde

Postby østkantenspøbelvelde » 25 Dec 2014, 17:08

Granat wrote:Hvordan er det forresten med UFC Juniors? Er det fortsatt noe aktivitet der, eller har alle blitt SKY?

Nysgjerrig på dette selv, noen som fikk svar på det?
Ikaros Oslo

1970

Postby 1970 » 01 Mar 2015, 17:16

Det har kanskje blitt spurt om før her inne, men er det noen som har noe erfaring med å ta med pyro i håndbagasjen på fly? Noen tips?
De Uoffisielle

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 01 Mar 2015, 19:13

1970 wrote:Det har kanskje blitt spurt om før her inne, men er det noen som har noe erfaring med å ta med pyro i håndbagasjen på fly? Noen tips?

Det er vel ikke lov med fyrverkeri i fly som brukes i persontransport i det hele tatt, etter hva jeg vet. Hverken i innsjekket bagasje eller håndbagasje.

Return to “Tribunekultur”