Handball

Norsk tribunekultur
Forum rules
Per82

Handball

Postby Per82 » 08 Feb 2013, 00:16

Per82

Re: Handball

Postby Per82 » 09 Feb 2013, 15:40

Ein til video frå toget opp til hallen før Bjørnar- Vålerenga. Arna vs Oslo. Vi liker ikkje sentralmakta i distrikta på Vestlandet.

http://www.youtube.com/watch?v=bgdBF3m0ToY

Bergen Yngre

Postby Bergen Yngre » 10 Feb 2013, 00:40

Kjekt å se entusiasmen blomstre i Bergens-distriktet!
Er vell ingen andre som måler seg med øksen idag?

UltraFo
Ultras Felt C

Postby UltraFo » 10 Feb 2013, 12:15

Bergen Yngre wrote:Kjekt å se entusiasmen blomstre i Bergens-distriktet!
Er vell ingen andre som måler seg med øksen idag?

Vet ikke om du var ironisk eller ikke nå? For all del, det er veldig bra å se at folk har engasjement rundt i Norge. Men å kjøpe balaclava i riktig farger og fyre fyrverkeri med 8 andre venner i gatene er litt feil fokus etter min mening. Man burde starte med å lage liv på tribunen istedet for å kaste seg ut på Ultras bølgen uten å vite hva det dreier seg om og hva det står for.
Ultras Felt C 2005 - 2014

Per82

Postby Per82 » 10 Feb 2013, 14:46

Kjerna i all supportarverksemd er sjølvsagt støtta på tribunen, og det er det mest sentrale for Øksen. Kvifor trur du noko anna?

Bluss/pyro nytta vi første gong i 2006, eigne flagg etc laga vi første gong i 99. Balaclava er eit visuelt uttrykk for oss på lik linje med andre effekter ( neida, vi må ikkje skjule andleta våre av praktiske omsyn).

Det at vi ikkje er så mange, er det eit argument? Gjer det engasjementet mindre ekte? Ein handballklubb frå ein mindre stad som har spelt på nivå 4 til nivå 2 vil nok ikkje engasjere dei store massene, men for oss som er vakse opp med klubben, betyr den mykje.

UltraFo
Ultras Felt C

Postby UltraFo » 10 Feb 2013, 14:54

Per82 wrote:Kjerna i all supportarverksemd er sjølvsagt støtta på tribunen, og det er det mest sentrale for Øksen. Kvifor trur du noko anna?

Tror ikke noe annet, men det dere legger ut er jo bilder av 2-3 bluss i gatene istedet for tribunefilmer og tifoer? Herlig å engasjment rundt håndball og små lag osv. Synes bare dere viser dere frem på helt feil måte ved å legge ut sånne filmer istedet for tribunefilmer ;)

Per82 wrote:Bluss/pyro nytta vi første gong i 2006, eigne flagg etc laga vi første gong i 99. Balaclava er eit visuelt uttrykk for oss på lik linje med andre effekter ( neida, vi må ikkje skjule andleta våre av praktiske omsyn).

Dere må gjerne bruke bluss og balaclavaer for min del men da bør det også være på tribunen. Ikke bare i gatene right? Igjen, det kan jo alle gjøre.

Per82 wrote:Det at vi ikkje er så mange, er det eit argument? Gjer det engasjementet mindre ekte? Ein handballklubb frå ein mindre stad som har spelt på nivå 4 til nivå 2 vil nok ikkje engasjere dei store massene, men for oss som er vakse opp med klubben, betyr den mykje.

At dere er få har ikke noe å si nei, 8 er bedre enn ingen. UFC var heller ikke fler enn 10-15 da vi starta. Man vokser etterhvert som flere legger merke til at det skjer noe. Det gjør heller ikke engasjementet noe mindre ekte eller dårlig. Jeg synes bare det ser det dumt ut at dere løper rundt med balaclavaer og fyrer bluss midt i gata i stedet for å ta det på tribunen og vise dere frem der.
Jeg personlig hadde blitt mye mer imponert om dere var 10-15 som lagde tifoer og sykt tribuneliv inne i hallen enn at dere tusler rundt i gata å fyrer og synger hater enga sanger. Det blir bare kleint etter min mening!
Ultras Felt C 2005 - 2014

Per82

Postby Per82 » 10 Feb 2013, 15:15

Pyro inne i hall er svært upraktisk. Nytta det ein gong, kampen utsatt i 30 min, brannalarm utløyst og mykje styr. stjerneskudd og kakebluss fungerar, det har vi nytta utan stress.

Legg ut nokre bilete frå tribuna, har diverre ikkje film no.
Attachments
øks 6.jpg
Haugaland borte
Rullar.jpg
Flagg.jpg
øks2.jpg
Nærbø borte
Bjørnar-FIL 1.jpg
Fjellhammer heime

Per82

Postby Per82 » 10 Feb 2013, 15:18