Runde 19

Serie, cup og treningskamper
Forum rules
muldvarpen

Re: Runde 19

Postby muldvarpen » 10 Aug 2015, 14:17

nakkinatoren wrote:Btw, hvorfor står ikke dere og oddrane på bortefeltet
egentlig? Betraktelig bedre akustikk der, med tanke på takhøyde osv. Vi har 3 syngende i går(ja, latterlig) men akustikken fikk det til å høres ut som flere

Morro at du sku nevne det !
Men er en sak vi jobber med, klubben skal ta en avgjørelse ila en månedstid om ny plassering. Supporterklubben og Idg ønsker å stå på Domino. Men er en veldig dyr prislapp for å flytte oss over dit, mtp på ny plassering av bortesupportere. 300 tusen ++
Å Dominos tribunen er best egnet når det kommer til sikkerhet og eskortering av borte supp etter kamp. Bussen stopper 15 m fra utgangen.
Så er mange faktorer som må taes hensyn til...

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 12 Aug 2015, 00:07

Hm. Tredje negative meldingen fra bortesupportere om forholdene i Sandefjord, lurer på om jeg må ta en telefon til han dansken og spørre hva de egentlig driver med der nede. Virker jo som om de kløner det til igjen og igjen.

Ibsen

Postby Ibsen » 12 Aug 2015, 07:57

Posse wrote:Hm. Tredje negative meldingen fra bortesupportere om forholdene i Sandefjord, lurer på om jeg må ta en telefon til han dansken og spørre hva de egentlig driver med der nede. Virker jo som om de kløner det til igjen og igjen.

Klarer du å vente til fredag? da kan du vel skrive en rapport om hva du selv opplevde? #MagiskeØyeblikk<3

Dala wrote:Tradisjon tro bruker vaktene all energi på oss, noe som medfører at 3 av gutta blir kasta ut av politiet og vaktene i løpet av pausa..

Stemmer det at dette var pga. besittelse av piller?
*Eneste kilde jeg har er en kollega som er frivillig vert på Komplett Arena og dette hadde kommet opp på samband.
Stolt i sort og hvitt!

sarris

Postby sarris » 12 Aug 2015, 09:09

Posse wrote:Hm. Tredje negative meldingen fra bortesupportere om forholdene i Sandefjord, lurer på om jeg må ta en telefon til han dansken og spørre hva de egentlig driver med der nede. Virker jo som om de kløner det til igjen og igjen.

Merkelig, vi opplevde ikke store problemer egentlig. Gjennomførte en slapp sjekk i sikkerhetskontrollen, mens vi kødda med det å bli antastet. Ja, de prøvde å ta banneret, men det gjør de flere plassen og det er jo egentlig bare å nekte. Hjelpsom også da en av oss falt over gjerdet under målfeiringen.
Rosenborg Ballklub

Sjanten
Ikaros

Postby Sjanten » 12 Aug 2015, 15:00

sarris wrote:

Merkelig, vi opplevde ikke store problemer egentlig. Gjennomførte en slapp sjekk i sikkerhetskontrollen, mens vi kødda med det å bli antastet. Ja, de prøvde å ta banneret, men det gjør de flere plassen og det er jo egentlig bare å nekte. Hjelpsom også da en av oss falt over gjerdet under målfeiringen.

Det er åpenbart forskjell på folk. Behandlingen vi fikk i innslippet kan karakteriseres som overgrep.

Chuck Bass

Postby Chuck Bass » 13 Aug 2015, 16:14

åråsen.jpg

magnus l

Postby magnus l » 22 Aug 2015, 11:49

Lillestrøm - Rosenborg

_______________________________________________________________________________________

Rosenborg Ballklub

SharpX

Postby SharpX » 23 Aug 2015, 01:05

Sjanten wrote:
sarris wrote:

Det er åpenbart forskjell på folk. Behandlingen vi fikk i innslippet kan karakteriseres som overgrep.

Hun vekterdama tok meg faktisk på pungen...

Return to “Sesongen 2015”