Cupen

Serie, cup og treningskamper
Forum rules
Dollardo
GU-Tifo

Re: Cupen

Postby Dollardo » 05 Jun 2015, 12:25

Herlig av Enga.

Hvorfor har alle TL lagene hjemmekamper nå i 4 runden? Jeg mener det bør trekkes allerede fra 3 runde både hvem som spiller mot hvem og at førstemann opp av hatten får hjemmekamp.

Hva mener dere andre?
Strømsø Fanatikere
GodsetUnionen

Moht

Postby Moht » 05 Jun 2015, 13:53

Dollardo wrote:Hvorfor har alle TL lagene hjemmekamper nå i 4 runden? Jeg mener det bør trekkes allerede fra 3 runde både hvem som spiller mot hvem og at førstemann opp av hatten får hjemmekamp.

Hva mener dere andre?

Har til gode å høre noen mene noe annet enn deg. Dette reisebelastningsgreiene er jo bare tull da det opplagt favoriserer lag i utkantstrøk med lengre reisevei i de tidlige rundene. Tredje runde er et eneste stort gjesp, som også stort sett eliminerer det som måtte være igjen av askeladder.

Så gjenstår det bare at noen fremmer forslaget på fotballtinget og at forslaget får flertall.
Lyn 1896

slum

Postby slum » 05 Jun 2015, 14:22

Dollardo wrote:Herlig av Enga.

Hvorfor har alle TL lagene hjemmekamper nå i 4 runden? Jeg mener det bør trekkes allerede fra 3 runde både hvem som spiller mot hvem og at førstemann opp av hatten får hjemmekamp.

Hva mener dere andre?

Helt greit med oppsett av hjemme/borte frem til og med kvartfinalen, slik vi har det i dag. Hvis ikke kan man risikere at et lag kun har bortekamper hele veien til Ullevaal. Jeg kan se for meg supportere som klager om den situasjonen skulle oppstå med eget lag.
Stabæk

Dollardo
GU-Tifo

Postby Dollardo » 05 Jun 2015, 14:32

Helt greit med oppsett av hjemme/borte frem til og med kvartfinalen, slik vi har det i dag. Hvis ikke kan man risikere at et lag kun har bortekamper hele veien til Ullevaal. Jeg kan se for meg supportere som klager om den situasjonen skulle oppstå med eget lag.[/quote]

Det får så være en del av spenningen. Dette hadde krydret cupen betraktelig. Det er likt for alle og det trekkes rettferdig, enten er du heldig eller uheldig.
(Selvsagt flere kjedelige oppgjør og utgifter fra små lagene som må reise langt) men jeg tror de hadde likt det å spille mot f.eks Tromsø eller Brann på sine bortekamper.
Strømsø Fanatikere
GodsetUnionen

Baddas
BGG

Postby Baddas » 05 Jun 2015, 20:19

Dollardo wrote:Herlig av Enga.

Hva mener dere andre?

Vi har da hjemmekamp mot Sarpsborg.

Jeg forstår derimot at du tok feil på akkurat den kampen :lol:

owhb

Postby owhb » 25 Jun 2015, 13:35

Kvartfinaler:

Sandefjord - Stabæk
Viking - Molde
Odd - Sarpsborg
Rosenborg - Mjøndalen
Idrettsklubben Start

Ibsen

Postby Ibsen » 25 Jun 2015, 16:35

owhb wrote:Kvartfinaler:

Sandefjord - Stabæk
Viking - Molde
Sarpsborg - Odd*
Rosenborg - Mjøndalen
Stolt i sort og hvitt!

Ibsen

Postby Ibsen » 13 Aug 2015, 07:14

Sarpsborg 08 - Odd
Fossefallet hadde stripes og ett tekst banner ved innmarsj og vi med hvit konfetti.
jevn tribunekamp i 1 omgang. men i 2. var det trasige greier i bortefeltet med flaue 8 synge... Fossefallet kunne vel strengt tatt levert bedre mtp. antall og i en kamp som ikke ga spenning da Sarpsborg overkjørte Odd.
Stolt i sort og hvitt!

esthebhe
U1912

Postby esthebhe » 14 Aug 2015, 01:14

Stabæk-Sandefjord

Så ble det semifinale på STB etter noe av det mest håpløse jeg har sett av en fotballkamp. Man kan sikkert forvente at et OBOS-lag som Sandefjord ligger i skje med sin egen keeper i en seriekamp hvor 1 poeng er alt, men i en kvartfinale? Jaja, Lasse Bo skal ha for at han tviholder på taktikken sin, og det kunne sikkert resultert i at Sandefjord fikk et mål hvor Stabæk jaget forgjeves, men fytti faen, hvordan Sandefjord holder ut med denne fotballen rent tribunemessig har jeg null forståelse for, godt det beste laget vant.

På tribunen var vi langt under par i dag, med Stabæk-fans som fortsatt enten var i feriemodus, eller faktisk var på ferie, så det ble for lenge mellom sangene. Dog var vi langt over hjemmesupporten når det gjaldt lydtopper.

Har ikke peiling hva som foregår på tribunefronten i Sandefjord, men hjemmeklakken oppe i hjørnet holdt det gående gjennom kampen, uten at det hørtes så veldig bort til oss, men det er selvsagt på grunn av at vi står på samme side, noe som er helt håpløst (Samme som på Nadderud). Det hjelper heller ikke at den generelle Sandefjord-supporter holdt kjeft da hjemmeklakken prøvde å få med resten. Så gjengen i hjørnet der oppe skal virkelig ha for at de sang hele kampen.

Legger med et bilde av en liten del av de alternative i STB som tok turen.
Image
Stabæk 151

USF

Postby USF » 17 Aug 2015, 15:41

Sandefjord - Stabæk

Heldigvis er ikke dette den fotballen vi spiller til vanlig - Underholdningsverdien var ikke stor hverken for oss eller dere.

Det ble et litt labert oppmøte hos oss med grunnlag i hverdag og klokkeslett.

Forøvrig imponert over antaller STB supportere som kom (pga tid/kl), men skuffende i forhold til det generelle lydnivået. Ingen tvil om at lydtoppene deres er bedre - men de kom alt for sjeldent.

Selvdedikert tribuneseiser til oss - Ny mulighet til helga !
Attachments
temp.JPG
11871732_10205987414676841_1747059734_o.jpg
11868632_10205987390876246_259717401_n.jpg

Return to “Sesongen 2015”