Årets...

Sesongen i bilder og film
Forum rules
ultraStvg

Re: Årets...

Postby ultraStvg » 14 Nov 2014, 17:51

Ulfern wrote:Årets løgn: YBB bruker innleide utlendinger til å ta F19..

Slenger med leppa i 2013 sesongen om at YBB ikke kom til Stavanger, men når vi da kommer 16.mai i år, så løper hele gjengen inn på toget og gjemmer seg.

For noe piss. Godt over halvparten var allerede inne på toget da dere kom løpende med "we are olf, fuck Viking" Vi sto i kraftig undertall når halve Bosnia kom løpende.
Viking

Baddas
BGG

Postby Baddas » 14 Nov 2014, 19:40

Sportsklubbens Yngre wrote:Årets like-bilder-hver-runde-og-tror-resten-av-verden-syns-det-er-dritspennende-med-200-like-bilder-av-bergensere: Baddas.

Tror vi skal være glad de fleste grupper poster mer bilder enn LSK om dagen, kunne blitt ganske dødt her, utenom gruppebilder da selvsagt :lol:

Tribunekulturen er visst ikke hva den en gang var i Lillestrøm...

sarris

Postby sarris » 14 Nov 2014, 19:50

Litt enig med SKY. Når man i snitt legger ut nesten 8 bilder hver runde, da kan man variere bildene noe mer enn det du har gjort.
Rosenborg Ballklub

Ulfern

Postby Ulfern » 14 Nov 2014, 20:38

ultraStvg wrote: For noe piss. Godt over halvparten var allerede inne på toget da dere kom løpende med "we are olf, fuck Viking" Vi sto i kraftig undertall når halve Bosnia kom løpende.

Halve Bosnia, det er da et par stk hvis noen lurte på det.. Vet at en av de ble litt ivrig å skrek noe på bosnisk, men sånn kan det gå når testoet spruter :lol:

At halvparten velger å stå inne på toget og se på at kompiser får tildelt slag er vel ikke akkurat vårt problem? Høres mer ut som et internt problem spør du meg..

Men nok om det, ville bare understreke at vi faen ikke leier inn folk for å ta F19..

stuerent

Postby stuerent » 14 Nov 2014, 21:47

Ikke alle bildene dine er like interessante, men jeg finner din deltakelse på forumet her berikende. Jeg er nysjerrig på hva som rører seg rundt de forskjellige miljøene rundt om i Norge og da kan bilder si mer enn tusen ord. Flere som sjanten og baddas.
Rosenborg

ultraStvg

Postby ultraStvg » 14 Nov 2014, 21:50

Ulfern wrote:
ultraStvg wrote: For noe piss. Godt over halvparten var allerede inne på toget da dere kom løpende med "we are olf, fuck Viking" Vi sto i kraftig undertall når halve Bosnia kom løpende.

Halve Bosnia, det er da et par stk hvis noen lurte på det.. Vet at en av de ble litt ivrig å skrek noe på bosnisk, men sånn kan det gå når testoet spruter :lol:

At halvparten velger å stå inne på toget og se på at kompiser får tildelt slag er vel ikke akkurat vårt problem? Høres mer ut som et internt problem spør du meg..

Men nok om det, ville bare understreke at vi faen ikke leier inn folk for å ta F19..

Sa jeg at alle sto inne når det smalt? Fleste kom ut, men at juniors så er mye yngre enn oss velger å stå igjen på toget skjønner jeg veldig godt. Håper det gikk bra med han som fikk seg en flyvetur på togskinnene.
Viking

mhm1312

Postby mhm1312 » 14 Nov 2014, 22:09

dere må slutte og grine over denne hendelse, jeg var på besøk i stavanger 16.mai. var faktisk på togstasjonen når alt dette skjedde er ingen big deal et par slag ble delt ut fra begge sider. at dere sier at de fleste ikke kunne norsk er bare en ren løgn. jeg la merke te maks 3-4mann med utenlandsk opprinnelse og alle de var ikke innblandet en gang å de snakket norsk for jeg var i nærheten av de på toget etterpå. alt dette er sett fra en nøytral side

ultraStvg wrote:
Ulfern wrote:

Sa jeg at alle sto inne når det smalt? Fleste kom ut, men at juniors så er mye yngre enn oss velger å stå igjen på toget skjønner jeg veldig godt. Håper det gikk bra med han som fikk seg en flyvetur på togskinnene.

Marg

Postby Marg » 14 Nov 2014, 22:28

mhm1312 wrote:dere må slutte og grine over denne hendelse, jeg var på besøk i stavanger 16.mai. var faktisk på togstasjonen når alt dette skjedde er ingen big deal et par slag ble delt ut fra begge sider. at dere sier at de fleste ikke kunne norsk er bare en ren løgn. jeg la merke te maks 3-4mann med utenlandsk opprinnelse og alle de var ikke innblandet en gang å de snakket norsk for jeg var i nærheten av de på toget etterpå. alt dette er sett fra en nøytral side

Mvh. YBB
Stavanger

Ibsen

Postby Ibsen » 14 Nov 2014, 23:16

Er nok ikke meg som ble utestengt av Oddrane, var i 2012 sessongen jeg stop på stoler og klistret klistremerker.
Årets supportere: BGG
Årets beste: Felt 223
Årets skuffelse: Stemningen hjemme mot RBK.
Årets Ultraspoeng: Kisen fra F19, Som sende bilde fra Google maps på utsiden av huset til faren min for å leke tøff kl. 03 på natta. Sorry, men huset har blitt malt så skjønte med en gang at du var en trasig liten satan som lekte gæren... 5 poeng!
Stolt i sort og hvitt!

Sportsklubbens Yngre

Postby Sportsklubbens Yngre » 14 Nov 2014, 23:50

Årets skandale: At FFK ikke rykka opp. Lite som slår det å sitte på en pub ved brygga der i solsteiken med noen kalde.

Return to “Sesongen 2014”