Runde 30

Sesongen i bilder og film
Forum rules
Baddas
BGG

Re: Runde 30

Postby Baddas » 10 Nov 2014, 19:04

1907Godset wrote:Noen bilder fra Molde - Odd og Sarpsborg - LSK?

Ser også på høydepunkter fra Haugesund - Brann at det stod flere Brann-supportere midt blant hjemmefansen på stå-tribunen til Haugesund.

Det var Brann-supportere stort sett på hele stadion der. Men folk slapp i utgangspunktet ikke inn på hjemmetribunene med Brann-effekter på seg.

Kommer bilder osv ganske snart.

Baddas
BGG

Postby Baddas » 10 Nov 2014, 19:53

Haugesund - Brann

Utsolgt bortefelt (750stk) + en god del Bergensere som kjøpte opp billetter på hjemmetribunene.

TGB sin buss ble stoppet rett utenfor Haugesund. Retur Bergen. Var visst litt bråk der.
1 person fikk 20 000kr i bot og 2 personer fikk 15 000kr hver.

Her venter de på fergen hjem:
Image

Litt action når bussen var fremme ved politistasjonen i Bergen:
Image
Image
Image
Image

Før kampen ble vi eskortert i tog til Stadion. Bra oppmøte av alternative, både gamlegutter og BGG.
Utenom 20min med nervøsitet mitt i kampen, så var det ellevill stemning på feltet. Hopping og kaos hele veien. Trodde stillastribunen skulle kollapse.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Noen sitat fra Haugesunderne:
Idag følte eg meg på bortebane forutenom ein kjent stemme t speaker (så ikje var heilt på lag med oss) og at eg stod bak et mål.

Brannsupporterer med supporterutstyr står å brøle blant fkh supportere . Amatørmessig av fkh, att de sleppe disse "løkane " innpå felt A . /B . Gir beskjed til vaktane , dei seie me som tilskuerar må gi beskjed til securitas som er ja. Snakke med politi på kampen som seie att dette er ein brølar FKh som arrangør må ta på sin kappe.

Alltid kos i Haugesund ;)

Arnold

Postby Arnold » 10 Nov 2014, 21:07

Rosenborg - Strømsgodset

Image
Tifo Trondheim

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 10 Nov 2014, 22:40

Sogndal - Stabæk
Image
Image

danan
Supras Fredrikstad

Postby danan » 10 Nov 2014, 23:39

Sarpsborg Arbeiderblad melder følgende:
Politiet melder at de fikk litt å gjøre under kampen mellom Sarpsborg 08 og Lillestrøm. Det var noe smågruff under kampen. To menn skal ha blitt bortvist fra stadionområdet, begge to var beruset og den ene var i besittelse av pyroteknikk. To andre supportere skal ha blitt pågrepet og satt i arresten fordi de ikke etterkom pålegg fra politiet under kampens gang.

http://www.sa.no/lokale_nyheter/article7684659.ece

Olum
Ikaros

Postby Olum » 10 Nov 2014, 23:45

Jeg observerer flere paraplyer på bortefeltet i Haugesund. Var dette noe dere fikk lov til å ta med inn?

Baddas
BGG

Postby Baddas » 11 Nov 2014, 00:27

Olum wrote:Jeg observerer flere paraplyer på bortefeltet i Haugesund. Var dette noe dere fikk lov til å ta med inn?

Sa ikke noe på det nei. Men nå regnet det hinsides mye hele dagen.
For min del ble det dobbel sjekk med Ellefsen og gjengen som tilskuere. Men ingen ble tatt med pyro i døren, selv om det smalt knallskudd ved sikkerhetssjekken.

Vajper

Postby Vajper » 11 Nov 2014, 01:08

Kan forresten melde om en ganske så hyggelig kar i sikkerhetskontrollen på Lerkendal. Det ble smuglet inn diverse pyro på kampen og jeg ble selv stopped med nødbluss i skoen. Vakta fant detta og hadde ikke noe imot at jeg slang det i søppelsekken hans og rusla videre uten noe mer bråk eller spørsmål.
Godset
Strømsø Fanatikere

sarris

Postby sarris » 11 Nov 2014, 02:16

Fint med vakter som ser gjennom fingrene, men hvorfor i alle dager fyrer dere av pyro utenfor stadion når dere skal smugle inn en del pyro?
Rosenborg Ballklub

DRM

Postby DRM » 11 Nov 2014, 03:12

At enkelte av dere ser etter kvinnfolk fra andre deler av landet skjønner jeg godt. Er ikke rart at man er lei av gule rullingslepper og en grilldress som er dratt så lang opp på magen at bollemusa sees helt til Romsdal. Men nok om det.
Vi fikk bare på øre at noen hadde stilt spørsmål om hvor vi skulle oppholde oss i Trondheim. Noe jeg synes var merkelig.

sarris wrote:Fint med vakter som ser gjennom fingrene, men hvorfor i alle dager fyrer dere av pyro utenfor stadion når dere skal smugle inn en del pyro?

Dette var supportere fra "russebussen".
Mange av oss sto i sikkerhetsjekken da det ble fyrt utenfor. Fikk et greit støkk da vi sto der med pyro både her og der mens de fyrt av utenfor. Men var kun en som ble fratatt pyro såvidt jeg vet.
Strømsø Fanatikere

Return to “Sesongen 2014”