Runde 28

Sesongen i bilder og film
Forum rules
Posse
Tribunenorge

Re: Runde 28

Postby Posse » 27 Oct 2014, 22:10

Sjanten wrote:
Posse wrote:Godt å høre at jeg ikke er den eneste som kjøper flybilletter i fylla... Men det endte jo med at NSA, Kjernen og politiet møtes i Trheim i morra, så kanskje ting kommer på stell igjen snart.

Hvordan gikk dette egentlig?

Joda! Først måtte jeg la den aktuelle betjenten blåse ut litt, ikke uventet var han jævlig sint på meg på grunn av kjeften jeg ga i forkant. Jeg fikk litt vibber til ungdomsåra da den røslige politibetjent Spydevold brølte til "unge herr Sandboe!" i en liten sofa på avhørsrommet på Bekkestua Politistasjon. Men det var flere i rommet også, livet gikk etterhvert videre, og det skal være et nytt møte mellom politiet og Kjernen etter sesongen der utgangspunktet skal være å finne muligheter for å gjennomføre pyro. Så det er ikke så fastlåst lenger, virker det som. Så får man bare se...

Baddas
BGG

Postby Baddas » 27 Oct 2014, 22:22

Er Kjernen medlem i NSA nå? :)

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 27 Oct 2014, 22:30

Baddas wrote:Er Kjernen medlem i NSA nå? :)

Snart, kanskje. De må ha årsmøtevedtak for å evt melde seg inn igjen.

1907Godset

Postby 1907Godset » 27 Oct 2014, 23:44

Baddas wrote:Bodø sin gjeng lage faktisk bra med liv, selv før de scoret. Fikk ofte med seg motsatt langside (over oss) og hadde en grei variasjon av melodier. Faktisk noe av det bedre når man sammenligner med Odd, Haugesund, Viking, Sandnes osv. Men masse trommer som overdøver egen synging har jeg aldri forstått poenget med. Finn en mindre tromme som står i stil til antall syngende på feltet.

Av en eller annen grunn så skal Ultras-grupper ha årstall som gruppenavn. Hva faen er det poenget med? Umulig å huske alle disse årstallene for oss andre. I Bodø heter de 1916, jeg vet ikke om det er dårligere eller bedre enn de andre årstallene i Norge.

Ikke mitt inntrykk fra nå vi var der oppe. Bodø gjengen overdøvet alt med for mye tromme og sang kun melodier som de har hørt fra Rosenborg og LSK tipper jeg. Kan også nevnes at den 1916 gjengen stod utenfor bortefeltet da Godset fansen ankom stadion og ropte "Godset suger!" og "Molde på topp, Molde på topp". med politiet trygt ved sin side.
Strømsø Fanatikere
Godsetunionen

SharpX

Postby SharpX » 28 Oct 2014, 00:38

Posse wrote:Jeg fikk litt vibber til ungdomsåra da den røslige politibetjent Spydevold brølte til "unge herr Sandboe!" i en liten sofa på avhørsrommet på Bekkestua Politistasjon.

Haha, Spydevold as. Husker han godt.
Kom med skremselpropaganda en gang i året på ungdomsskolen om at hvis vi drakk alkohol kom vi til å endre opp på plata eller noe slikt.
Og alle satt i salen å viste at datteren hans var en av de aller verst :P

sarris

Postby sarris » 28 Oct 2014, 14:21

1907Godset wrote:
Baddas wrote:Bodø sin gjeng lage faktisk bra med liv, selv før de scoret. Fikk ofte med seg motsatt langside (over oss) og hadde en grei variasjon av melodier. Faktisk noe av det bedre når man sammenligner med Odd, Haugesund, Viking, Sandnes osv. Men masse trommer som overdøver egen synging har jeg aldri forstått poenget med. Finn en mindre tromme som står i stil til antall syngende på feltet.

Av en eller annen grunn så skal Ultras-grupper ha årstall som gruppenavn. Hva faen er det poenget med? Umulig å huske alle disse årstallene for oss andre. I Bodø heter de 1916, jeg vet ikke om det er dårligere eller bedre enn de andre årstallene i Norge.

Ikke mitt inntrykk fra nå vi var der oppe. Bodø gjengen overdøvet alt med for mye tromme og sang kun melodier som de har hørt fra Rosenborg og LSK tipper jeg. Kan også nevnes at den 1916 gjengen stod utenfor bortefeltet da Godset fansen ankom stadion og ropte "Godset suger!" og "Molde på topp, Molde på topp". med politiet trygt ved sin side.

Samme gjeng som sprang etter en RBK-supporter i drakt og la det ut som en videosnutt på instagram.
Rosenborg Ballklub

Nordleningen

Postby Nordleningen » 28 Oct 2014, 15:25

sarris wrote:
1907Godset wrote:

Samme gjeng som sprang etter en RBK-supporter i drakt og la det ut som en videosnutt på instagram.

Problemet med tromman er at DGH har ei alt før stor tromme og nekta gå ned i størrelse på den, skarptromma deres ble borte (heldigvis)

Mot Godset sto det noen utfor billetluka når dere kom, typen som va tøffest av alle utfor der va ikke like tøff på byen senere.

Den filmen der en "RBK supporter" blir jaget med et flagg var for et eller annet prosjekt noen studenter hadde.

Baddas
BGG

Postby Baddas » 28 Oct 2014, 21:25

Var noen luringer seint etter kampen som fikk litt oppdragelse, men tror ikke det var noen alternative folk.

Skjedde egentlig ganske lite der oppe i Nord. Geir Ellefsen var forresten på i regi av NFF.

Nordleningen

Postby Nordleningen » 28 Oct 2014, 23:49

Baddas wrote:Var noen luringer seint etter kampen som fikk litt oppdragelse, men tror ikke det var noen alternative folk.

Skjedde egentlig ganske lite der oppe i Nord. Geir Ellefsen var forresten på i regi av NFF.

Når dere var her ? mente mot Godset

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 29 Oct 2014, 03:41

Nordleningen wrote:
Baddas wrote:Var noen luringer seint etter kampen som fikk litt oppdragelse, men tror ikke det var noen alternative folk.

Når dere var her ? mente mot Godset

Det er ikke så lenge siden...

Return to “Sesongen 2014”