Runde 28

Sesongen i bilder og film
Forum rules
Baddas
BGG

Runde 28

Postby Baddas » 21 Oct 2014, 10:09

Bodø/Glimt - Brann
Haugesund - Strømsgodset
Viking - Aalesund
Sogndal - Molde
Vålerenga - Odd
Rosenborg - Sandnes Ulf
Sarpsborg 08 - Stabæk
Lillestrøm - Start

Baddas
BGG

Re: Runde 28

Postby Baddas » 21 Oct 2014, 10:11

Kjører igang ny runde siden det plutselig var god aktivitet her inne.

Dette ser ut som enda en nitrist runde med kjedelige kamper? Kanskje Start kan stille på mer enn én tur i året og vise seg i Lillestrøm?

For vår del blir turen til Bodø en seig jævel. Flyprisene har lagt på rundt 2800kr t/r og da trenger man i tillegg hotell til mandagen. Noen har booket tog, litt over 30 timer reisetid hver vei :lol:
Kunne fått en bra Europatur for denne prisen...

mortimer
U1912

Postby mortimer » 21 Oct 2014, 10:24

Ikke en kamp av betydning for vår del. 3 busser er fullbooket fra Bærum til Sarp. ca 2/3 deler av de reisende alternative.

I tillegg er det årets tur for de frivillige på Nadderud så de har også fylt en buss i regi av klubben.

SharpX

Postby SharpX » 21 Oct 2014, 15:05

Odd hjemme. Ikke akkurat veldig spennende tribunemessig.
Tipper det blir lite folk på Ullevaal igjen dessverre.

Baddas wrote:For vår del blir turen til Bodø en seig jævel. Flyprisene har lagt på rundt 2800kr t/r og da trenger man i tillegg hotell til mandagen. Noen har booket tog, litt over 30 timer reisetid hver vei :lol:
Kunne fått en bra Europatur for denne prisen...

Da vi spilte borte mot Bodø endte jeg med å kjøpe meg flybillett på fylla dagen før.
Måtte ut med 3500,-.
Det var lørdagskamp da, så slapp i det minste å ta mandagen fri.

Var også noen som tok toget opp på den turen. Seig tur det!

Posse
Tribunenorge

Postby Posse » 21 Oct 2014, 15:53

SharpX wrote:Da vi spilte borte mot Bodø endte jeg med å kjøpe meg flybillett på fylla dagen før.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som kjøper flybilletter i fylla... Men det endte jo med at NSA, Kjernen og politiet møtes i Trheim i morra, så kanskje ting kommer på stell igjen snart.

Gleder meg til Sarp jeg, kort tur og antakelig fin stemning.

DRM

Postby DRM » 21 Oct 2014, 16:00

Haugesund away. Usikkert om det blir sendt en buss av GU, veldig få påmeldte. Ellers så ryktes det om at mange kjører selv.
Lørdagskamp og tidlig avspark burde friste folk. Ypperlig med fors på bussen da man er hjemme før barene stenger. Men folk har vel gått lei lørdagsmatcher. Sett bort i fra de to siste rundene så kan jeg nesten ikke huske sist vi spilte på en søndag.

Man kan fort bli alkoholiker av match hver lørdag ;)
Strømsø Fanatikere

HenkeBoss

Postby HenkeBoss » 21 Oct 2014, 16:05

DRM wrote: Men folk har vel gått lei lørdagsmatcher. Sett bort i fra de to siste rundene så kan jeg nesten ikke huske sist vi spilte på en søndag.

Ossen kan man bli lei lørdagsmatcher?!
Vestfronten 1363

SharpX

Postby SharpX » 21 Oct 2014, 16:10

Lørdag er det beste dagen for bortekamp syns jeg hvert fall.
Da slipper jeg å ta fri hele eller deler av mandagen hvis det er en langtur som det ofte blir i dette lange landet vårt.

DRM

Postby DRM » 21 Oct 2014, 16:13

HenkeBoss wrote:
DRM wrote: Men folk har vel gått lei lørdagsmatcher. Sett bort i fra de to siste rundene så kan jeg nesten ikke huske sist vi spilte på en søndag.

Blir fort litt mye fyll for enkelte. Mister litt sjarmen når man har 10 lørdagsmatcher og 1 fredagsmatch før vi fikk en søndagskamp igjen.
Klager ikke, men er bare greit med et avbrekk i blant.
Strømsø Fanatikere

Kosmos

Postby Kosmos » 21 Oct 2014, 17:00

DRM wrote:
HenkeBoss wrote:

Blir fort litt mye fyll for enkelte. Mister litt sjarmen når man har 10 lørdagsmatcher og 1 fredagsmatch før vi fikk en søndagskamp igjen.
Klager ikke, men er bare greit med et avbrekk i blant.

For mange som har familie er det jo ikke like ok å dra på fylla og langtur hver lørdag, så helt enig med deg. Lørdagskamper var luksus før når man fikk 3 i sesongen. Alle gutta ut og kjempestemning. blir noe helt annet som du sier med nesten 10 på rad. Dårlig stemning i heimen og på tribunen. :)

Return to “Sesongen 2014”