Runde 27

Sesongen i bilder og film
Forum rules
123

Re: Runde 27

Postby 123 » 21 Oct 2014, 11:14

Kjøpmann wrote:
123 wrote:
Kjøpmann wrote: Greit at man skal få gå i hva man vil, men man går ikke i Stone Island og er imot vold?

Hvorfor ikke, Kjøpmann?

Massimo osti la vel ikke ned noe krav i 1982 som jeg har fått fortalt av sønnen Lorenzo om at går du i Stone Island i nærheten av fotball må du sloss... Du må være forsiktig i California hvor Stone Island er stort merke blant homser. Slår du ned en homse på kamp blir du fort dømt for hat vold og må sone lang dom. Ikke morro det, selv for en SKF.Men er vel ikke noe fare det. Kommer dere ikke inn i Drammen så kommer dere nok inn i USA heller. haha

Hehe, trenger ikke å trekke homser, California og USA inn i debatten her. Det er deres mening og det får være ok. For meg er det sært å gå i SI på matchdag i Norge, samtidig som man er imot vold, men det er kanskje bare meg.

Sånn er det. Selv er jeg for vold og går i Stone Island. Men flyr ikke på en i brugata på kampdag kun fordi vedkommende bærer nato stjerna på armen.
Vålerenga Oslo

Kjøpmann

Postby Kjøpmann » 21 Oct 2014, 11:33

Sånn er det. Selv er jeg for vold og går i Stone Island. Men flyr ikke på en i brugata på kampdag kun fordi vedkommende bærer nato stjerna på armen.

Det er bra. Ikke jeg heller. Men nå er heller ikke det sammenlignbart med den hendelsen fra Drammen, der ca 10 stk kommer ut fra puben og vil vise seg fram. Regner ikke med at du bare spaserer videre da. Men nå legger jeg hvertfall den saken død.
Lillestrøm Sportsklubb

Kjøpmann

Postby Kjøpmann » 21 Oct 2014, 11:45

Baddas wrote:Av en eller annen grunn minner LSK-gjengen meg om Albanere... Passe høy på pæra.

Kan du forklare meg forskjellen på det LSK skriver kontra det alle andre grupper skriver? Har lagt merke til at det slenges mye dritt fra alle hold, men kun når LSK gjør det så blir det bitching. Begynner å bli komisk. Spesielt klages det over at UFC er så høye på pæra, men etter den fatale hendelsen i fjor så svarer resten av tribunenorge med å slenge dobbelt så mye piss tilbake. Jeg bryr meg egentlig ikke og har ingen gruppetilhørighet selv så tar meg ikke nær av det akkurat, men jeg bare lurer.
Lillestrøm Sportsklubb

Vajper

Postby Vajper » 21 Oct 2014, 12:16

Mye mulig det stod 10stk utenfor, men det er isåfall røykere i drakt og pubeieren. Jeg stakk nesa noen meter utenfor for å se om kysten var klar (skulle merkelig nok bort til stadion). Jeg sa at det ikke var tilfelle og 2-3 til stakk nesa ut. Da brøt dere tidenes mest ubrukelige politilinje og vi stakk inn igjen.
Godset
Strømsø Fanatikere

muldvarpen

Postby muldvarpen » 21 Oct 2014, 19:43

Er det noen fra Bodø på dette forumet?
Vakter fortalte meg at BG stilte med begge grupperingene på kampen. Å ifølge tifo lederen til Oddrane hadde dere også søkt om bruk av pyro?
Alt jeg kunne se på bortefeltet var halvfeite fulle menn med sydvest, tromme og en jævlig svær tannbørste?

Også lurer jeg fælt på detta med lekepistolen til LSK, noen som kan svare på den?

Scrappy

Postby Scrappy » 21 Oct 2014, 20:40

Chuck Bass wrote:
Uenig. Så rolig som det er her inne til vanlig er jeg for UFC-stil. Kvantitet framfor kvalitet.

Er enig med deg, så lenge man slipper for mye Danny "Fackin'" Dyer faktor over innleggene.

carefree

Postby carefree » 22 Oct 2014, 13:30

Alec Baldwin wrote:
carefree wrote:
Alec Baldwin wrote:Fyren i rosa trikot veiva med godsetskjerfet sitt foran bortefansen, en mann jaga han bort, gikk fint for seg.

Lite lyd fra godsetsvingen, neppe flere enn 150 som deltar på hjemmebane?

I Drammen finnes det fortsatt tribunekultur, om ikke annet. Ler av dere.

Var det et sårt punkt? Har hørt dere bedre før, var absolutt ikke meninga å fornærme deg..

Lyst til å utdype den om tribunekulturen dere har?

Bra av trøndra å fyre etter avslaget.

Sier ikke det er bra i drm om dagen. Men å si at 150 bidrar virket som ett forsøk på å provosere. Både vanlige supportere og alternative har skuffet i drm denne sesongen.Kulturen er der dog fortrtsatt

The Terraces

Postby The Terraces » 22 Oct 2014, 15:09

Deilig å se at det er litt temperatur på dette forumet igjen! Kjør på!

Forøvrig lurer også jeg på dette med denne lekepistolen i Drammen..? Om dette er tilfellet, så er dere jo helt terninger!

sarris

Postby sarris » 23 Oct 2014, 20:53

Rosenborg - Vålerenga

Rosenborg Ballklub

Torvif
Ikaros

Postby Torvif » 24 Oct 2014, 00:53

Merket meg et par ting i trheim i helgen.

Som vanlig elendig akustikk på bortfeltet. Vanskelig å holde sangene samstemt, og generelt vanskelig å lage noe spesielt volum.

Bra lyd fra rosenborg i perioder. Vil vel tro at øvre øst er norges beste hjemmefelt.

Men, hvor er rosenborg i bybildet? merket ikke særlig at det var kamp i sentrum. Ikke noe blest, og ingen rosenborg supportere å se. Veldig stille på de pubene vi var på, samme på vei opp til stadion.

Return to “Sesongen 2014”