Runde 21

Sesongen i bilder og film
Forum rules
Maggan
Molde 1742

Re: Runde 21

Postby Maggan » 01 Sep 2013, 19:51

NorgesEldste wrote:ADVARSEL: Langt leserinnlegg med innslag av spissformuleringer
Det blir vanskelig å få til noe i Norge om de samme kravene fra de store landene gjelder her. Her er man klovn om man har skjerf, har man kjøpt seg noen merkeklær på internett må man regne med å få bank fordi sånn er det i Europa, og har man for mye merkeklær/posering prøver man for hardt og blir avfeid ved første anledning. Om noen gutter fra en mindre klubb legger ut et bilde av det nye miljøet de prøver å dra i gang så blir de ikke akkurat møtt med motivasjon. De blir heller slaktet og møtt med hånlatter fra de store gutta fordi de har bommet litt på stilen. Jeg har etter hvert fått med meg noen kamper i land som ikke kan sammenlignes med vårt eget, og jeg må si at mitt inntrykk er at takhøyden er større. Kom gjerne i joggebukse og drakt om du synger for laget og drar på kamper. I Norge skal man helst droppe den ene bortekampen for å bruke pengene på å kjøpe en ny genser i stedet. Eventuelt bruke tid på å lese på nettet om hvordan Ultras skal oppføre seg.

Mye bra her! Syns nivået på forumet bare har gått nedover, men da er det ekstra godt å se at det fortsatt skrives saklige bra innlegg. "Internet war" som det kalles har en tendens til å ødelegge hva som ellers kunne ha vært gode debatter.
Når urett blir rett, blir motstand en plikt

HE1895
1895

Re: Runde 21

Postby HE1895 » 13 Sep 2013, 02:57

På tide med unnskyldninger, Lillestrøm. Bra!

Return to “Sesongen 2013”