Runde 11

Sesongen i bilder og film
Forum rules
martibs

Re: Runde 11

Postby martibs » 24 May 2013, 00:24

ACA13 wrote:Er det ikke bare å lage en egen tråd for drittslenging, ala sånn man gjorde på stjæle-tråden? Så har folk et sted og skrive dritten også slipper dere å irritere dere over at runde-tråden blir utvanna.

Godt forslag. Den kan hete "Den store møkkatråden", og all møkka kan flyttes dit.

ACA13 wrote:Enten du er Ultras eller casual så må du regne med at det smeller av og til når du støter på andre ultras eller casuals. Er du med i en alternativ gruppe så er det en av konsekvensene, greit nok at noen tar "avstand" fra vold og ikke går inn for å planlegge ting, men møter man på andre grupper så må man bare regne med at sånt skjer.

Jeg definerer meg ikke som verken det ene eller det andre, nettopp på grunn av alle de latterlige forventingene folk legger i begrepene ("du kan ikke være ultra uten å være hool"). Jeg er supporter, og det greier seg med det. Andre får definere meg ut i fra hvordan jeg kler meg eller oppfører meg dersom de ønsker det.
Det sies at dersom man er med alternative, eller kler seg sånn og sånn, eller står på tribunen og gjør narr av supporterne på den andre siden, så må man regne med at man kan få seg en trøkk. Det er vel sant det, men det kan man regne med dersom man går ut på byen og skumper borti feil fyr i taxi-køa også. Det betyr nødvendigvis ikke at vedkommende er i sin fulle rett til å gå aggro.
Anti-La Bomba

Bragerøens helter

Postby Bragerøens helter » 24 May 2013, 00:46

Ultras 1905 wrote:Image

Det er vanskelig å finne ord... Bare for GL å knuse på og lære sørlendingene godt tribuneliv (regner med at det er lettere sagt enn gjort, mtp den reklamen FVN har gitt dere).

Hvor mange snakker man i antall i FT for tiden?

Patriot

Postby Patriot » 25 May 2013, 17:30

Bragerøens helter wrote:Hvor mange snakker man i antall i FT for tiden?

Første kamp var de rundt 25-30 stykker. Mot Brann i forrige hjemmekamp et sted mellom 100 og 120 kan jeg tenke meg.
1920 - En klubb ble stiftet i Ishafsbyen

Return to “Sesongen 2013”