Search found 235 matches

by Ibsen
14 May 2017, 21:31
Forum: Tribunekultur
Topic: Norske klubber kan utestenge over en lav sko
Replies: 82
Views: 20254

Re: Norske klubber kan utestenge over en lav sko

Å hoppe inn på løpebanen på Nadderud å deretter svare vaktene spydig koster deg 2 år med utestengelse fra Nadderud Stadion. Måtte Stabæk rykke ned og gjøre det elendig i køppen frem til 2019.
by Ibsen
20 Apr 2017, 18:25
Forum: Tribunekultur
Topic: Q&A
Replies: 159
Views: 26321

Re: Q&A

Her skriver dere uten å sitte på reel fakta skjønner jeg... Jeg må dessverre beklage å meddele at vi på ingen måte prøver å knyte ett vennskap med Dortmund, selv om jeg kan ha forståelse for at det kan se slik ut mtp. dette bilde og hvordan ting har verdt tidligere. Banneret er igjen laget av Hjalma...
by Ibsen
20 Apr 2017, 10:21
Forum: Tribunekultur
Topic: Q&A
Replies: 159
Views: 26321

Re: Q&A

For å bygge videre på forrige spørsmål. Er dette Odd ultras med Dortmund drakt og skjerf på Odd-kamp? http://www.odd.no/nyheter/vi-slo-til-igjen/_/image/562aa800-5aaf-4b1f-a08e-075ac1a72c06:ee4824708360ee7cfcd973a5090dab954595877a/wide-1600-900/ahDSC_4087.jpg Banneret er det ikke vi som står bak, d...
by Ibsen
31 Oct 2016, 03:20
Forum: Sesongen 2016
Topic: NM - 2016
Replies: 37
Views: 8196

Re: NM - 2016

Hvorfor har det seg slik at to av landets største klubber ikke klarer å fylle opp egen stadion på en semifinale?
by Ibsen
31 Oct 2016, 03:15
Forum: Tribunekultur
Topic: Ishockey
Replies: 217
Views: 46666

Re: Ishockey

Storhamar wrote:Var i Fredrikstad forrige helg, merka ikkno særlig til verken beavers eller supras. Men vekterne var derimot i slaget, som vanlig i Østfold.

Lever fortsatt Leif? alt for lenge siden Tønsberg hadde noe i Stjernehallen å gjøre.
by Ibsen
28 Sep 2016, 20:43
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 25
Replies: 16
Views: 3156

Re: Runde 25

Odd var gode visuelt. Verbalt veldig stille fra andre siden. Dette burde definitivt vært den bortekampen IDG skulle vært flest på tur i år, men merkelig nok var så og si alle på jobb denne helgen. stilte dessverre såpass få at bannere ikke ble med... jævela kjipt da jeg personlig føler at dette kun...
by Ibsen
29 Aug 2016, 09:05
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 22
Replies: 6
Views: 1413

Re: Runde 22

Sjanten wrote:Aldri sett Oddrane så bra før!

serriøst? vi leverte årsverste i går spør du meg..
by Ibsen
22 Aug 2016, 17:11
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 20.
Replies: 16
Views: 3130

Re: Runde 20.

Finner det sikkert ett annet sted, men hvordan i helvete får jeg bildet inn i selve "teksten".? er bøtte lei av å kun sende linker...
14089575_1096030350476496_541460523_n.jpg


Foto: Marius Simensen - www.Mariusen.com
by Ibsen
22 Aug 2016, 10:30
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 20.
Replies: 16
Views: 3130

Re: Runde 20.

Godt SKB kjører show! Bra. Ingen andre? Vi har vært svake etter kamppausen, spørs hvor mye interesse vi finner for TIFO etter at en av våre egne ble bøtelagt typ 2 månedslønner fra klubben i juli... Hvordan kan klubben ilegge bøter? De har da ingen juridisk myndighet til å kunne gjøre det? Si det.....
by Ibsen
15 Aug 2016, 11:03
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 20.
Replies: 16
Views: 3130

Re: Runde 20.

Dollardo wrote:Godt SKB kjører show! Bra. Ingen andre?

Vi har vært svake etter kamppausen, spørs hvor mye interesse vi finner for TIFO etter at en av våre egne ble bøtelagt typ 2 månedslønner fra klubben i juli...

Go to advanced search

Logg inn