Search found 15 matches

by londsia
20 Nov 2015, 15:34
Forum: Tribunekultur
Topic: Årets bilder 2015.
Replies: 13
Views: 5240

Re: Årets bilder 2015.

Baddas wrote:Problemet er å finne tusenvis av gode bilder fra i år. Får jeg lov å spe på med tidligere sesonger?

Men skal nok klare flere bilder fra i år enn Start har å vise til siste 10 årene ;)


Klart det, regnet jo med det. Man får det jo aldri større en Bergen 8-)
by londsia
12 Nov 2015, 20:42
Forum: Tribunekultur
Topic: Årets 2015.
Replies: 26
Views: 8052

Re: Årets 2015.

Årets runkere: Vakter og politi i Sandefjord (Karen som er ringet inn er Adm.dir i Start.)

Image
by londsia
05 Nov 2015, 13:38
Forum: Tribunenorge.com
Topic: Tribunenorge.com er oppdatert
Replies: 17
Views: 4355

Re: Tribunenorge.com er oppdatert

Er forumet ferdig oppdatert nå?
Syntes fortsatt ikke det er helt optimalt mtp på layout og farger.
by londsia
23 Oct 2015, 11:15
Forum: Tribunekultur
Topic: Nyhetstråden Norge
Replies: 762
Views: 176828

Re: Nyhetstråden Norge

Vi teller nå totalt 9 utestengte og flere kan komme. Ultras-"eksponering" er nå forbudt på stadion, det vil si at ingen gruppebanner og andre bannere relatert til gruppen er akseptert noen sted på stadion. Heller ingen form for uniformering blir godtatt. En ellevill dekning av media i nasj...
by londsia
04 Oct 2015, 16:42
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 26
Replies: 4
Views: 2246

Re: Runde 27

Smart å annonsere Sverige tur på nett for så å servere politiet med pyro. God bedring!
by londsia
25 Jul 2015, 13:29
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 17
Replies: 23
Views: 7805

Re: Runde 17

torres wrote:hadde dere gått på 0-0 også? :)

Ja,det var planlagt å gå etter 35 min.Klubben er større enn et enkelt resultat.

Stavanger: Reiser dere ikke med banneret?Eller dere var ikke representert i går heller..
1 buss tilreisende hordene,resten på ferie med hytte på Sørlandet.
by londsia
24 Jul 2015, 19:53
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 17
Replies: 23
Views: 7805

Re: Runde 17

Ultras,GL med venner (ca100pers) forlot supporterfeltet etter ca 40 min spilt i protest mot de nye utestengelsene.Synd i en slik match men nødvendig slik vi ser det..
by londsia
09 Jul 2015, 20:26
Forum: Tribunekultur
Topic: Nyhetstråden Norge
Replies: 762
Views: 176828

Re: Nyhetstråden Norge

- Vi går på kamp for å lage stemning - ikke skape bråk

http://www.fvn.no/sport/xfotball/lokal_ ... 49745.html
by londsia
18 May 2015, 19:03
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 9
Replies: 32
Views: 8501

Re: Runde 9

Stvg wrote:Ellers fornøyd med F19 sin prestasjon på tribunen, synger så og si i 90 min!

Hva med de andre gruppene deres,Ultras stavanger og Juniors?
Skjønner fortsatt ikke hva dere skal med 3 grupper
by londsia
17 May 2015, 18:39
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 9
Replies: 32
Views: 8501

Re: Runde 9

F19 wrote: Start hadde et Danmarkbanner til de fire som var i København i fjor, det satte de nok pris på.

Var vel noe mer vi hadde.
Viking med nytt vifteflagg.Gratulerer.

Ellers var snuten ute å viste frem peppersprayen sin når det ble et lite treff mellom Start og Viking i gatene før kamp.

Go to advanced search

Logg inn