Search found 55 matches

by nakkinatoren
27 Sep 2016, 14:51
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 25
Replies: 16
Views: 3993

Re: Runde 25

Molde- Rosenborg

Bøen.jpg


pyro rbk.jpg


pyro rbk 2.jpg
pyro rbk 2.jpg (27.12 KiB) Viewed 1084 times
by nakkinatoren
24 Aug 2016, 02:06
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 20.
Replies: 16
Views: 3964

Re: Runde 20.

Aalesund - Molde aafk molde.jpg Merket dere noe til et "alternativt" miljø i Ålesund? Brann hadde vel møtt på noen før kamp sist de var der. Det var en gjeng på rundt 20-30 stk ikledd svarte klær der ja som blant annet sang hater Molde by. Er vel Jugend Ultras de kalte seg for tidligere? ...
by nakkinatoren
19 Aug 2016, 14:51
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 20.
Replies: 16
Views: 3964

Re: Runde 20.

Aalesund - Molde

aafk molde.jpg
aafk molde.jpg (95.34 KiB) Viewed 874 times
by nakkinatoren
30 May 2016, 01:39
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 13
Replies: 19
Views: 4610

Re: Runde 13

Dollardo wrote:Underholdningsverdien i kommentarfeltet til UN er meget høy!

Haha, fikk frem noen smil nå ja.

Er forøvrig så jævlig lei av Lianes. Skalle
by nakkinatoren
01 May 2016, 10:44
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 8
Replies: 7
Views: 2358

Re: Runde 8

Posse wrote:Hva skjedde på Moldes ståfelt i dag? Først trodde jeg det var masse russ der, så var halve feltet borte, så var det masse lilla.


noe russ i 1. omgang, men de forsvant i løpet av 2. omgangen
by nakkinatoren
25 Apr 2016, 20:37
Forum: Tribunekultur
Topic: Norske klubber kan utestenge over en lav sko
Replies: 82
Views: 23478

Re: Norske klubber kan utestenge over en lav sko

Henta fra Ikaros sin facebookside ***Uttalelse ifm det kommende derbyet*** Mange har spurt oss om hva Ikaros vil gjøre i forbindelse med derbyet mot fugla. Dessverre må vi meddele at situasjonen er den samme som den har vært hele sesongen. Vi vil derfor ikke være å se på Åråsen førstkommende lørdag....
by nakkinatoren
04 Mar 2016, 12:00
Forum: Tribunekultur
Topic: Pyrotråden
Replies: 50
Views: 14799

Re: Pyrotråden

Jeg skriver litt for meg selv og tenker å lage noe 161-aktig i form. Kort sagt så er det vanskelig å påtvinge klubber å la bortelag arrangere pyro, men det kan være en åpning for å la klubbene selv velge dette uten å motarbeide det veldig slik det har blitt de siste årene. Et minstemål her er at ti...
by nakkinatoren
16 Nov 2015, 19:34
Forum: Tribunekultur
Topic: Årets 2015.
Replies: 26
Views: 8026

Re: Årets 2015.

Årets tanter: Tigerberget. Vi skjønner att dere sliter litt der borte. 11816996_10156069596990397_3302810223422456040_n.jpg https://www.facebook.com/TV2sporten/videos/10153278866917462/. Jepp, skjønner godt at "den vanlige mann i gata" ikke gidder å stå på supporterfeltet. Jeg ble skikkel...
by nakkinatoren
23 Sep 2015, 00:00
Forum: Sesongen 2015
Topic: Runde 24
Replies: 39
Views: 9211

Re: Runde 24

Molde 1742 med et innlegg på facebook om hvordan ståa er mellom Molde og Rosenborg https://www.facebook.com/Molde1742/posts/746287898849750?notif_t=like "Molde – Rosenborg Det gir mange assosiasjoner i fotballhodet. Et elsk/hat-forhold. Eller er det fortsatt sånn? I etterkant av kampen på sønda...
by nakkinatoren