Search found 95 matches

by sarris
28 Jul 2017, 02:02
Forum: Tribunekultur
Topic: Norske klubber i Europa-Champions League
Replies: 25
Views: 10088

Re: Norske klubber i Europa-Champions League

Baddas wrote:Brann - Ruzomberok

Ca 70 bortefans. Sponsorer og familier som fikk være med spillerflyet. Ikke noe organisert support.


Skal sies at de organiserte supporterne boikotter på grunn av utestengelser og ble igjen i Slovakia. Hadde vel stilt med noen ellers.
by sarris
24 Aug 2016, 08:17
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 21
Replies: 15
Views: 3432

Re: Runde 21

Nivå. Mannen gikk jo knapt til baren. Synd det ikke var han fra det sell-out tv-programmet dere hadde i høst. Da hadde jeg kanskje vurdert en selfie.
by sarris
21 Aug 2016, 23:10
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 21
Replies: 15
Views: 3432

Re: Runde 21

Kom en type fra BGG(?) og telte opp på puben, så ellers ingenting til alternative. Bergen har kanskje størst potensial av alle, da de andre tribunene faktisk klapper og drar i gang rop utenat sidemannen ser rart på deg. Men det hjelper lite når Bataljonen er på 30 mann og har et sangreportoar på hel...
by sarris
06 Jun 2016, 21:56
Forum: Tribunekultur
Topic: Q&A
Replies: 159
Views: 32056

Re: Q&A

3 utestengte, enda flere med advarsler med forhåndsbestemte straffer.
by sarris
30 May 2016, 10:39
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 13
Replies: 19
Views: 4674

Re: Runde 13

Rosenborg - Molde
by sarris
30 May 2016, 01:53
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 13
Replies: 19
Views: 4674

Re: Runde 13

Har dere tenkt til å utfordre han på det? Han kan jo ikke fortsette slik. For deres del altså, vii ler jo av det såklart.
by sarris
29 May 2016, 15:27
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 13
Replies: 19
Views: 4674

Re: Runde 13

http://www.nrk.no/mr/rbk-molde-1.12972474
And Romsdal strikes again. Må være tøft å være alternativ i Molde under disse forholdene.
by sarris
20 May 2016, 12:50
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 11
Replies: 32
Views: 6453

Re: Runde 11

Dollardo wrote: At dere mener neste kamp er viktigere en 16 mai kampen går jeg ikke med på. De kampene kommer eventuelt på høsten.

Nå var det denne delen jeg reagerte på, da det finnes viktigere kamper.

Det med kritikk var ikke rettet mot ditt innlegg, derfor jeg viet jeg et helt nytt avsnitt til det.
by sarris
20 May 2016, 11:53
Forum: Sesongen 2016
Topic: Runde 11
Replies: 32
Views: 6453

Re: Runde 11

Neste kamp som er hjemme mot Molde ikke er viktigere enn 16. mai? Prøver du å være morsom?

At alt som gjøres og ikke gjøres kritiseres tar jeg egentlig bare som et kompliment.
by sarris
24 Apr 2016, 12:44
Forum: Tribunekultur
Topic: Norske klubber kan utestenge over en lav sko
Replies: 82
Views: 23631

Re: Norske klubber kan utestenge over en lav sko

Banner i Molde så jeg. Fått noe utvikling i saken?

Go to advanced search

cron

Logg inn